Palautus- ja vaihto-oikeus

 

Palautusoikeus

Verkkokaupastamme tilatuilla tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus, poislukien personoidut tuotteet ja kosmetiikka. Palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossa ja pakattuna alkuperäiseen tuotepakkaukseen. Huomioi tuotetta sovittaessasi, ettei siihen tartu tuoksuja, tahroja, hiuksia tai esimerkiksi eläinten karvoja. Emme ole velvollisia ottamaan vastaan asiakaspalautuksina ja korvaamaan tuotteita, jotka ovat vahingoittuneita tai käytettyjä.

Jos olet ostanut Balmuir-tuotteen jälleenmyyjältämme, pyydämme ottamaan yhteyttä kyseisen jälleenmyyjän asiakaspalveluun.

Mikäli tuotteen saadessasi huomaat siinä jotain kuljetuksen aikana syntyneitä vaurioita, teethän asiasta vahinkoilmoituksen heti noutopisteessä ja ilmoitat asiasta viipymättä myös meille sähköpostilla info(at)balmuir.fi tai puhelimitse 050 361 9860 sopiaksesi vaihdosta tai palautuksesta.

 

Tuotteen palauttaminen

Mikäli haluat palauttaa tuotteen/tuotteita, toimi seuraavasti:


Vaihe 1. Laita seuraavat tiedot sähköpostitse osoitteeseen info(at)balmuir.fi

    • Tilauksen tiedot
    • Tilausnumero
    • Tilaajan nimi
    • Maksutapa (verkkopankkimaksun osalta IBAN-tilinumero ja pankin BIC-tunnus)
    • Sähköpostiosoite
    • Palautuksen syy

 

Vaihe 2. Balmuir-asiakaspalvelusta saat kirjalliset ohjeet palautukselle sisältäen käytettävän kuljetusmuodon ja palautuskoodin.

Palauttaminen on sinulle maksutonta. Mikäli palautat kaikki tilauksellasi olleet tuotteet, hyvitämme myös mahdolliset tilauksesi toimituskulut. Mikäli tuotteen palautuslähetys katoaa, Balmuir ei ole vastuullinen hyvittämään kadonnutta lähetystä. Muista aina säilyttää kuitti palautuksesta, kunnes palautuslähetys on saapunut keskusvarastollemme. Mikäli palautettu tuote katoaa matkalla, eikä kuittia ole, on vastuu lähettäjällä. Kuitti todistaa, että olet luovuttanut lähetyksen kuljetettavaksi, jolloin vastuu siirtyy kuljetusliikkeelle.

Hyvitämme palauttamasi tuotteet maksutapasi mukaisesti mahdollisimman pian sen jälkeen, kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautuksesi keskusvarastollamme. Jos palautat lahjakortilla ostamasi tilauksen, hyvitämme summan takaisin lahjakortille ja voit käyttää summan seuraavan tilauksen yhteydessä. Lahjakorttia ei voi muuttaa rahaksi. Jos palautat tilauksen, jonka yhteydessä olet käyttänyt alennuskoodia, koodi ei aktivoidu uudelleen.

Jos tilauksen yhteydessä on tullut kaupanpäällistuotteita, tulee myös ne palauttaa.

Voit palauttaa tuotteen myös Balmuir Brand Storeen eli Balmuirin omaan liikkeeseen Oulussa ja Helsingissä. Palauttaessasi tuotteen myymälään, ota mukaasi tilausvahvistus tai toimituksen mukana tullut lähete. Saat mukaasi tositteen palautuksesta, joka käsitellään mahdollisimman pian keskusvarastollamme. Emme maksa verkkokaupan palautusten hyvityksiä liikkeessä. Saat hyvityksestä ilmoituksen sähköpostiisi. 

 

Vaihto-oikeus

Verkkokaupastamme tilatuilla tuotteilla on vaihto-oikeus, jos vaihdettavan tuotteen myyntihinta on sama kuin haluamasi toisen tuotteen myyntihinta. Asiakaspalvelumme varmistaa haluamasi tuotteen saatavuuden ja toimitusajan. Valitettavasti verkkokaupasta tilattua tuotetta ei voi vaihtaa myymälässä.  

Jos haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen eri hintaiseen tuotteeseen, sinun tulee palauttaa alkuperäinen tuote, josta saat hyvityksen, ja tehdä uusi tilaus haluamastasi tuotteesta.

Palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossa ja pakattuna alkuperäiseen tuotepakkaukseen. Huomioi tuotetta sovittaessasi, ettei siihen tartu tuoksuja, tahroja, hiuksia tai esimerkiksi eläinten karvoja. Emme ole velvollisia ottamaan vastaan asiakaspalautuksina ja korvaamaan tuotteita, jotka ovat vahingoittuneita tai käytettyjä.

Mikäli olet ostanut Balmuir-tuotteen jälleenmyyjältämme, pyydämme ottamaan yhteyttä kyseisen jälleenmyyjän asiakaspalveluun.


Tuotteen vaihtaminen

Jos haluat vaihtaa tuotteen, toimi seuraavasti:

 

Vaihe 1. Laita seuraavat tiedot sähköpostitse osoitteeseen info(at)balmuir.fi.

    • Tilauksen tiedot
    • Tilausnumero
    • Tilaajan nimi
    • Sähköpostiosoite
    • Vaihdon syy
    • Mihin tuotteeseen haluat vaihtaa

 

Vaihe 2. Balmuir-asiakaspalvelusta saat kirjalliset ohjeet palautukselle sisältäen käytettävän kuljetusmuodon ja palautuskoodin.

Mikäli haluamaasi toista tuotetta on varastossa, toimitamme sen mahdollisimman pian vastaanotettuamme vaihdettavan tuotteen ja ilmoitamme lähetyksen seurantanumeron sähköpostitse.