Käyttöehdot

 

Tietosuoja ja turvallisuus

Käsittelemme antamiasi henkilötietoja luottamuksellisesti. Säilytämme kaikki henkilötiedot turvallisessa palvelimessa ja noudatamme Suomen ja EU: n tietosuoja- ja kuluttajalainsäädäntöä. Emme koskaan luovuta tietoja kolmannelle osapuolelle.

Kun ostat verkkokaupasta, pyydämme syöttämään henkilökohtaisia tietoja, joita tarvitsemme tilauksen käsittelyyn. Tällaisia tietoja ovat esimerkiksi nimi, postiosoite, sähköpostiosoite, puhelinnumero sekä mahdollisesti luottokorttitiedot sekä salasanat. Käytämme henkilötietojasi seuraavissa tarkoituksissa:

  • tilausten käsittely
  • tilastolliset tutkimustarkoitukset, joilla parannamme palveluitamme
  • verkkokaupan sisällön ja mainosten parantaminen
  • verkkosivujen hallinnointi
  • uusista tuotteista ilmoittaminen

Balmuir.com ei säilytää asiakkaiden luottokorttitietoja. Jos päätät tallentaa maksutietosi Balmuir.com-sivuilla, käytämme luotettua kolmannen osapuolen (Paytrail) maksupalvelua. Paytrail tallentaa tiedot meidän puolesta ja Balmuir-verkkokauppa ei ole tekemisissä täydellisten luottokorttitietojen kanssa.

SSL-suojaus

Käytämme Balmuir-verkkokaupassa SSL-suojausta. SSL (Secure Socket Layer) tarkoittaa tiedonsuojaamista ja sillä varmistamme turvallisen, salatun ja suojatun yhteyden asiakkaan tietokoneen ja serverimme välillä. Kaikki tiedonsiirto salataan ja ulkopuoliset eivät saa asiakkaan tietoja käsiinsä. Ostosten tekeminen ja maksutietojen syöttäminen Balmuir-verkkokaupassa on turvallista. Emme koskaan tallenna tili- tai korttitietoja, näitä tietoja käytetään ainoastaan maksun yhteydessä.

 

Hinnat

Balmuir-verkkokaupan hinnat on ilmoitettu euroissa (EUR) ja ne sisältävät arvonlisäveroa tuotteen verokannan mukaisen määrän. Veroerittely näkyy verkkokaupan Ostoskori- ja Kassa-vaiheessa, kun tuotteita on siirretty ostoskoriin. Kaikki hinnat on ilmoitettu sitoumuksetta ja Balmuir.com pidättää oikeuden hintamuutoksiin sekä varaa oikeuden kaupan purkamiseen tai peruuttamiseen, jos sivustolla on ollut teknisistä tai inhimillisistä virheistä johtuvia hinnoitteluvirheitä. Jos hintaero ilmenee, Balmuirin asiakaspalvelija on asiakkaaseen välittömästi yhteydessä, jolloin asiakkaalla on mahdollisuus peruuttaa tilaus. Hintojen lisäksi asiakkaan maksettavaksi tulee toimituskulut. Tarkemmat toimitusvaihtoehdot ja -hintatiedot löydät sivulta Toimituskulut ja -ehdot

 

Maksut

Tarjoamme vain hyväksi koettuja ja turvallisia maksuvaihtoehtoja. Maksaminen Balmuir-verkkokaupassa onnistuu luotto- ja maksukortilla sekä muilla Paytrailin tarjoamilla maksutavoilla. Varmistaaksemme verkkokaupan turvallisuuden, luotto- ja veloitustietosi salataan. Näin minimoimme riskin, että tietosi joutuisi ulkopuolisten käsiin. 

Maksuista tarkemmin Maksutavat sivulla.

 

Peruutukset ja palautukset

Verkkokaupastamme tilatuilla tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus, poislukien personoidut tuotteet ja kosmetiikka. Lue lisää ja katso palautusohjeemme Palautus- ja vaihto-oikeus -sivulta.

 

Balmuirin oikeus evätä tilaus

Pidätämme oikeuden peruuttaa tilauksen tai toimituksen alla olevissa poikkeustapauksissa:

  • meillä ei ole riittävästi tuotteita tilaamiesi tuotteiden toimittamiseen
  • emme toimita alueellesi
  • yhdessä tai useammassa tilaamassasi tuotteessa on virheellinen hinta kirjoitusvirheestä tai toimittajien vastaanottamasta hinnoittelutietojen virheestä

Jos joudumme peruuttamaan tilauksesi, ilmoitamme siitä mahdollisimman pian sähköpostitse tai puhelimitse, ja hyvitämme tilauksesi summan kokonaisuudessaan. Palautamme rahat maksutapasi mukaisesti mahdollisimman pian, viimeistään 14 päivän kuluessa tilauksestasi. Emme ole velvollisia tarjoamaan ylimääräistä korvausta aiheutuneesta menetyksestä tai pettymyksestä.

 

Toimitus

Katso ajankohtaiset tilauksen lähetyskulut Toimituskulut ja ehdot -sivulta. Pyrimme aina valitsemaan parhaat kuljetuksen tarjoajat toimittamaan tilauksen. Kaikki toimitukset lähetetään käyttäen kuriiripalvelua.

Tavoitteenamme on toimittaa kaikki tilaukset määrätyssä ajassa, kun maksun vastaanotto on vahvistettu. Kaikki toimitukset ovat riippuvaisia ​​varastojen saatavuudesta sekä turvatarkastuksista. Toimitus toimitetaan asiakkaan antamaan toimitusosoitteeseen.

Huolimatta siitä, että teemme kaikkemme tilauksen toimittamiseksi ajallaan, emme ole vastuussa mistään menetyksestä, joka on aiheutunut sinulle myöhästyneestä toimituksesta tai myöhästyneistä toimituksista johtuen yhteistyökumppaneidemme toiminnasta.

Mikäli tilaustasi ei toimiteta kohtuullisessa ajassa, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse info(at)balmuir.fi tai puhelimitse  050 361 9860. Tällaisessa tapauksessa pyrimme toimittamaan tilauksen mahdollisimman pian tai sinulla on mahdollisuus peruuttaa tilauksesi. Maksu palautetaan, kun tavarat on on palautettu meille hyvässä kunnossa tai vastaavasti luokiteltu kuriiripalvelun kadottamiksi.

Toimitamme tilaukset aina tilauslomakkeessa ilmoitettuun toimitusosoitteeseen. Jos tuotteet palautetaan meille sen vuoksi, että niitä ei voida toimittaa joko väärän osoitteen vuoksi tai kuljetusyhtiö ei tavoita asiakasta toimittaakseen tilauksen, hyvitetään asiakkaalle tilauksen hinta vähennettynä toimituskuluilla sekä mahdollisilla lisäkustannuksilla, joita kuljetusyhtiö perii Balmuirilta palauttaakseen tavarat takaisin lähettäjälle. Jos tilaus on lähetettävä uudelleen, kun se on palautettu meille syistä, jotka eivät kuulu normaaliin tilauksen toimitukseen, Balmuirilla on oikeus periä ylimääräisiä lähetyskuluja. 

Jos toimittamamme tuotteet ovat vioittuneet tai olemme lähettäneet sinulle virheellisiä tavaroita tai väärän määrän tuotteita, otathan meihin välittömästi yhteyttä, viimeistään seitsemän (7) päivän kuluessa toimituksesta, sähköpostitse info(at)balmuir.fi tai puhelimitse 050 361 9860. Älä allekirjoita mitään pakkauksia, jotka ovat vahingoittuneet tai avattu, vaan reklamoi asiasta heti kuljetusyhtiölle.

 

Velvollisuudet ja verot

Kaikki kansainväliset toimitukset toimitetaan toimitusehdolla Delivery Duty Unpaid (DDU), ja toimituskulut veloitetaan ostettujen tuotteiden ja toimitusmaan mukaan. Mahdolliset tuonti- tai verokustannukset laskutetaan suoraan asiakkaalta. Suosittelemme, että otat yhteyttä paikalliseen tulliviranomaiseen selvittääksesi maa-alueen tuontihinnan ennen ostopäätöstä. Joissakin maissa on tietyt kynnysarvot, jolloin asiakkaan ei tarvitse maksaa tuontiveroja tai tulleja.

Jos tilaat tuotteet toimitettavaksi jollekin toiselle, varmista, että tilauksen vastaanottajat ovat tietoisia siitä, että mahdolliset tuontiverot ja tullit tulevat heidän maksettavakseen. Balmuir ei ole vastuussa näistä kustannuksista, ja koska tuonti- ja tulliverot ovat maakohtaisia, emme valitettavasti voi tarjota apua näissä prosesseissa. Suosittelemme, että tarkistat toimitusmaassa sovellettavat tuontimaksut ennen tilauksen tilaamista ja olet tarvittaessa yhteydessä maasi tuontiverojen ja tulliasioiden ammattilaiseen.

Huomaa, että pyrimme lähettämään kaikki kansainväliset tilaukset 5 päivän kuluessa. Arvioitu toimitusaika tuotekortilla näyttää, kuinka pian kyseinen tuote on lähetettävissä varastoltamme. Balmuir ei ole vastuussa viivästyksistä, jotka johtuvat määräpaikan tulliselvitysprosesseista.

 

Alennuskoodit ja lahjakortit

Lahjakortteja ei voi vaihtaa rahaksi. Lahjakortteja voi käyttää täysimääräiseen hintaan. Jos asiakas palauttaa tuotteen, joka on ostettu lahjakortilla, palautamme maksun takaisin lahjakortille.

Alennuskoodeja ei voi yhdistää muihin tarjouksiin ja alennus annetaan vain normaalihintaisita tuotteista. Jos alennuskoodilla ostettu tuote palautetaan, alennuskoodi ei aktivoidu uudestaan.

Ajoittain tarjoamme myynninedistämistarkoituksia (esimerkiksi 20 euron alennus ensimmäisestä, vähintään 100 euron tilauksesta). Jos asiakkaan tilaus koostuu useammasta tuotteesta, jotka maksavat yhteensä 100 euroa ja palautat näistä yhden tuotteen, maksamme takaisin tuotteen hinnan vähennettynä kyseiselle tuotteelle kohdistuva alennus.

 

Vastuu

Jos toimittamamme tavarat eivät vastaa tilaustasi, tuotteet ovat vahingoittuneet tai viallisia, tai toimitukset ovat virheellisiä, ilmoitathan meille kirjallisesti ongelmasta seitsämän (7) arkipäivän kuluessa tavaroiden toimittamisesta. Mikäli lähetys on vaurioitunut, asiakkaan on tehtävä asiasta vahinkoilmoitus heti noutopisteessä sekä oltava tämän jälkeen välittömästi yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse info(a)balmuir.fi tai puhelimitse 050 361 9860.

Jos asiakas ei saa tilausta verkkosivustossa mainittuun päivämäärään mennessä, asiakkaan on ilmoitettava asiasta Balmuir-asiakaspalveluun 30 päivän kuluessa tavaran tilaamisesta. Balmuir ei ole vastuussa, mikäli asiakas ei ilmota saapumattomasta tuotteesta 30 päivän kuluessa tilauspäivämäärästä. 

Jos asiakas ilmoittaa Balmuirille saapumattomasta tuotteesta, velvollisuutemme on

  • hyvittää kaikki puuttuvat tuotteet
  • korvata vahingoittuneet tai vialliset tuotteet
  • palauttaa asiakkaan maksama tilaussumma sille maksutavalle, jolla asiakas on tilauksen alunperin maksanut

Ellei sovellettavasta pakottavasta lainsäädännöstä muuta johdu, emme ole vastuussa mistään epäsuorista tai välillisistä menetyksistä, vahingoista tai kustannuksista (mukaan lukien voiton tai liikearvon menetys). Balmuirin virhevastuu rajoittuu pakottavan lainsäädännön mukaiseen virhevastuuseen, emmekä anna mitään tämän ylimeneviä takuita tai vakuutuksia.

Asiakkaan on noudatettava kaikkia sovellettavia säännöksiä ja lakeja, mukaan lukien hankkimalla kaikki tarvittavat tulli-, tuonti- tai muut luvat tavaroiden ostoon. Tiettyjen tavaroiden maahantuonti voi olla kielletty tietyissä kansallisissa laeissa. Asiakas on vastuulla edellä mainittujen asioiden selvittämisestä  ja hoitamisesta.

 

Tapahtumamme ulkopuolella

Ellei sovellettavasta pakottavasta lainsäädännöstä muuta johdu, emme ole vastuussa mistään viivästyksistä tai vahingoista, jotka aiheutuvat olosuhteista, joihin Balmuir ei voi vaikuttaa. Tällaisia ovat esimerkiksi yleiset työtaistelut, tulipalot, luonnonolosuhteet sekä tekniset ongelmat ja viat, jotka johtuvat edellämainituista olosuhteista.

 

Erimielisyydet

Pyrimme ensisijaisesti ratkaisemaan mahdolliset erimielisyydet neuvottelemalla. Jos kaupallista sopimusta koskevaa riita-asiaa ei voida ratkaista osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn, kuluttajan on oltava yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).