Palautus- ja vaihto-oikeus

Palautusoikeus

Verkkokaupastamme tilatuilla tuotteilla on 30 päivän palautusoikeus, poislukien personoidut tuotteet ja kosmetiikka. Palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossa ja pakattuna alkuperäiseen tuotepakkaukseen. Huomioi tuotetta sovittaessasi, ettei siihen tartu tuoksuja, tahroja, hiuksia tai esimerkiksi eläinten karvoja. Emme ole velvollisia ottamaan vastaan asiakaspalautuksina ja korvaamaan tuotteita, jotka ovat vahingoittuneita tai käytettyjä.

Jos olet ostanut Balmuir-tuotteen jälleenmyyjältämme, pyydämme ottamaan yhteyttä kyseisen jälleenmyyjän asiakaspalveluun.

Mikäli tuotteen saadessasi huomaat siinä jotain kuljetuksen aikana syntyneitä vaurioita, teethän asiasta vahinkoilmoituksen heti noutopisteessä ja ilmoitat asiasta viipymättä myös meille sähköpostilla info@balmuir.fi tai puhelimitse 050 361 9860 sopiaksesi vaihdosta tai palautuksesta.

Tuotteen palauttaminen

  1. Täytä tilauksen mukana tullut palautuslomake.

  2. Pakkaa palautettavat tuotteet huolellisesti, lisää mukaan täyttämäsi palautuslomake ja sulje paketti. Voit palauttaa saman tilauksen tuotteet yhdessä paketissa, vaikka tilaus olisi toimitettu sinulle useissa erissä. Mikäli teet palautuksen käyttäen alkuperäistä toimituksessa käytettyä pakettia, muistathan poistaa siitä vanhan toimitustarran. Ainoastaan palautuskoodi tulee olla näkyvillä.

  3. Vie palautuksesi Postin toimipisteeseen ja käytä palautuksessa Balmuirin sopimustunnusta 637162. Varmista, etä saat Postilta kuitin palautuksestasi. Otathan huomioon, että palautuspakettia ei voi palauttaa kirjelaatikkoon. Voit palauttaa tilauksesi myös pakettiautomaattiin luomalla Postin sivuilla Helposti-koodin täältä. Valitse Muut palautustavat, palauta sopimusnumerolla ja käytä Balmuirin sopimustunnusta 637162.

Palauttaminen on sinulle maksutonta. Mikäli palautat kaikki tilauksellasi olleet tuotteet, hyvitämme myös mahdolliset tilauksesi toimituskulut. Mikäli tuotteen palautuslähetys katoaa, Balmuir ei ole vastuullinen hyvittämään kadonnutta lähetystä. Muista aina säilyttää kuitti palautuksesta, kunnes palautuslähetys on saapunut keskusvarastollemme. Mikäli palautettu tuote katoaa matkalla, eikä kuittia ole, on vastuu lähettäjällä. Kuitti todistaa, että olet luovuttanut lähetyksen kuljetettavaksi. Palauttaessasi tuotteita muualta kuin Suomesta, vastaat paketin lähetyskuluista. Tällöin palautuksen lähetyskuluja ei hyvitetä.

Hyvitämme palauttamasi tuotteet maksutapasi mukaisesti mahdollisimman pian sen jälkeen, kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautuksesi keskusvarastollamme. Jos palautat lahjakortilla ostamasi tilauksen, hyvitämme summan takaisin lahjakortille ja voit käyttää summan seuraavan tilauksen yhteydessä. Lahjakorttia ei voi muuttaa rahaksi. Jos palautat tilauksen, jonka yhteydessä olet käyttänyt alennuskoodia, koodi ei aktivoidu uudelleen.

Jos tilauksen yhteydessä on tullut kaupanpäällistuotteita, tulee myös ne palauttaa.

Voit palauttaa tuotteen myös Balmuir Brand Storeen eli Balmuirin omaan liikkeeseen Oulussa ja Helsingissä. Palauttaessasi tuotteen myymälään, ota mukaasi tilausvahvistus tai toimituksen mukana tullut lähete. Saat mukaasi tositteen palautuksesta, joka käsitellään mahdollisimman pian keskusvarastollamme. Emme maksa verkkokaupan palautusten hyvityksiä liikkeessä. Saat hyvityksestä ilmoituksen sähköpostiisi.

Vaihto-oikeus

Verkkokaupastamme tilatuilla tuotteilla ei ole vaihto-oikeutta, vain 30 vuorokauden palautusoikeus. Mikäli haluat uuden tuotteen tilaamasi tilalle, tulee sinun noudattaa yllä olevia palautusohjeita ja tehdä uusi tilaus normaalisti verkkokauppaamme. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja se tulee palauttaa alkuperäispakkauksessaan. Hyvitämme palauttamasi tuotteen hinnan sinulle, kun olemme käsitelleet palautuksesi. Uusi tilaus maksetaan normaalisti verkkokauppatilauksen yhteydessä.